Kategorie

Prosiemy prosiemy

Taka tam mała zmiana kosmetyczna: http://volver.ownlog.com/

Wszędzie dobrze, ale…

Dobra, jestem, znowu na chwilę :/ Załapałam się na jeden dzień lata, wyszłam z lekko mokrymi włosami i od razu boli mnie gardło. Doskonale. Gniję zatem w łóżku i popijam aspirynę. A powinnam sprzątać. Mam w planach globalne porządki z wyrzucaniem jako motywem przewodnim. Wyrzucę absolutnie wszystko co niepotrzebne, co się nie nadaje, co mnie [...]

Ciach ciach ciach

Oczywiście, że ostatnio spakowałam tylko wiosenne buty i skończyło się to tym, że musiałam zakupić kolejne kozaki. No to jak szaleć to szaleć – kupiłam sobie te młodzieżowe futrzaki, w których wyglądam jakbym miała obie nogi w gipsie. Mało tego, można z powodzeniem założyć lewy na prawy i nie robi to zbyt wielkiej różnicy w [...]

Chcę do domuuuu, na zawsze

Nie ma to jak skasować sobie notkę. Nie chce mi się tego pisać od nowa. W każdym razie mam już dość tego życia na dwa domy. Wpadłam teraz do Wawy na 2 dni i nie wiem w co mam ręce włożyć. W chacie syf. Znajomi i rodzina czekają na spotkania, telefony. Z każdym chciałoby się [...]

Pamiętniki z Sylwestra

To jest wstyd i hańba. Ja naprawdę mam świadomość tego, że mam 30 lat i to z haczykiem już i że pewnych rzeczy nie wypada robić i że to nie przystoi i w ogóle no. Ale cóż, człowiek głupi jest, co zrobić.  W zasadzie mam tylko migawki i przebłyski. Jakiś koleś podbiega do E., całuje [...]

Czy warto rozmawiać

Nawet mi się spodobała ta tradycja robienia postanowień noworocznych, bo potem mogę sobie przeczytać co mi po głowie chodziło rok temu i wiem co się udało, a co nie. Więc przeczytałam i złapałam się za głowę. Wiele z zeszłorocznych planów, napisanych pół żartem pół serio, zrealizowało się, w dość pokracznej formie, ale jednak! Chyba wypowiedziałam [...]

Nie ma się co spinać

Dobrze, przyznaję – blog.pl jest mega wkurwiający! Ale nie mam chwilowo czasu ani głowy, żeby się gdzieś przenosić z tym całym majdanem. Tak się złożyło, że czeka mnie jeszcze pół roku życia poza domem, na odludziu, bez cywilizacji. A życie na wsi nie jest łatwe. Zresztą po to mi ta wątroba zapasowa, bo tam nie [...]

Ogłoszenia drobne

Nie no nie, to się nie dzieje. Skasowała mi się notka :/ Więc teraz będzie krótko. O której jutro koniec świata? Bo nie wiem co robić – wyspać się, czy szaleć, w trybie pilnym kupować prezenty i globalnie sprzątać w mieszkaniu. Bo jak koniec świata ma być jakoś po południu, to może lepiej się wyspać [...]

Za szybko no za szybko!

Jessu jak mi to zleciało strasznie szybko. I już niedziela i już muszę wracać, a tylu rzeczy jeszcze nie zdążyłam zrobić. Najgorsze, że nie z wszystkimi się spotkałam, ale to już siła wyższa :(

Zaliczyłam nawet jedną imprezę z dziewczynami i jak zwykle pękałam ze śmiechu. No najbardziej to mi się spodobała opowieść o speed [...]

Tak na chwilę

Więc jest tak, że przyjechałam na chwileczkę, na momencik i nie wiem co ze sobą zrobić. Wspaniale jest wyspać się w swoim łóżku, iść do fryzjera, na zakupy, spotkać się ze znajomymi… Na groby się w tym roku nie wybieram, bo nie mam czasu odwiedzić wszystkich żywych, a co dopiero mówić o umarłych. Sorki moje [...]